De azi, ofițerul de serviciu din cadrul Primăriei va oferi informații cetățenilor ucraineni

Activitatea de informare a cetățenilor ucraineni va fi preluată de azi, 28 aprilie, de biroul ofițerului de serviciu din sediul Primăriei, ce are  asigurată permanența personalului și va pune la dispoziție materiale informative în limba ucraineană, după cum a anunțat Primăria Municipiului Tulce.

De asemenea, ofițerul de serviciu va oferi toate informațiile necesare cetățenilor români care doresc să ofere diverse forme de sprijin. 

CALL-CENTER-ul D.A.P.S funcționează în același regim ca și până acum, putând fi apelat 24/24 ore la următoarele numere de telefon:

0747 029 873

0756 168 254

 

”Până în prezent, permanența la Punctul de Informare a fost asigurată de angajați ai primăriei din diverse departamente, prin rotație. 

Pe fondul adaptării și integrării cetățenilor ucraineni, fapt datorat eforturilor întregii societăți, gradul de informare al acestora este mult îmbunătățit.

În continuare, rămânem implicați în rezolvarea acestei crize umanitare. Căsuța în care a funcționat Punctul de Informare a fost pusă la dispoziție de ,,Suvenirul Dunării”.”

mai scrie in maerialul informativ trimis de Primăria Tulcea, care mulțumește tuturor tulcenilor pentru cooperare!

 

 (sursă info și foto : Primăria Tulcea)

Leave a Reply

Close Menu