Stiri din tulcea

Serviciul „telefonul consumatorului – 0219551” a fost îmbunătățit

martie 20, 2023

Telefonul consumatorilor dispune acum de centrală digitală, robot telefonic și linie directă către cele 42 de comisariate județene, transmite Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).

Tariful către acest număr de apel – 0219551 – va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului.

ANPC recomandă consumatorilor că înainte de a depune o reclamaţie, să se adreseze în scris operatorului economic și să aștepte un răspuns din partea acestuia la adresa transmisă.

Abia după ce nu primim răspuns într-un termen de timp rezonabil sau considerăm că raspunsul încalcă drepturile conferite de lege, putem depune o reclamaţie însoţită de adresă, răspunsul operatorului economic si celelalte documente probatorii necesare instrumentării reclamaţiei.

(sursă info și foto : fb ANPC.gov)