Serviciul „telefonul consumatorului – 0219551” a fost îmbunătățit

20 martie 2023 | Economie
Serviciul „telefonul consumatorului – 0219551” a fost îmbunătățit

Serviciul „telefonul consumatorului – 0219551” a fost îmbunătățit

Telefonul consumatorilor dispune acum de centrală digitală, robot telefonic și linie directă către cele 42 de comisariate județene, transmite Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).

Tariful către acest număr de apel – 0219551 – va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului.

ANPC recomandă consumatorilor că înainte de a depune o reclamaţie, să se adreseze în scris operatorului economic și să aștepte un răspuns din partea acestuia la adresa transmisă.

Abia după ce nu primim răspuns într-un termen de timp rezonabil sau considerăm că raspunsul încalcă drepturile conferite de lege, putem depune o reclamaţie însoţită de adresă, răspunsul operatorului economic si celelalte documente probatorii necesare instrumentării reclamaţiei.

(sursă info și foto : fb ANPC.gov)

Alte Articole

A început o nouă ediție Tezaur, cu o nouă facilitate

A început o nouă ediție Tezaur, cu o nouă facilitate

10 iunie 2024

  Începând de azi, 10 iunie, românii care vor să economisească pot cumpăra titluri de stat TEZAUR cu maturități de 1 și 3 ani, cu dobânzi anuale de 6%, respectiv…

CISTESTE MAI MULT
Doar 4 din 10 angajați folosesc frecvent inteligența artificială (AI) la birou

Doar 4 din 10 angajați folosesc frecvent inteligența artificială (AI) la birou

6 iunie 2024

  Aproape 35% (34,9%) dintre angajați spun că folosesc în mod regulat instrumente de inteligență artificială precum ChatGPT sau Gemini în sarcinile de la birou pentru a reduce volumul de…

CISTESTE MAI MULT