Stiri din tulcea
Șefii RAR din teritoriu – la dispoziția clienților pentru lămuriri
Șefii RAR din teritoriu – la dispoziția clienților pentru lămuriri
Registrul Auto Român își invită clienții să apeleze imediat la șefii RAR din teritoriu, în cazul în care există o nemulțumire, aceștia fiind pregătiți cu explicații și lămuriri, conform unui comunicat de presă RAR, primit la redacție, intitulat „Mai puțină birocrație, mai eficienți pentru dumneavoastră!”
Mai exact, șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce îi nemulțumește pe clienți și să intervină dacă este cazul, astfel încât să se evite risipa de timp prin trimiterea de petiții sau reclamații retroactiv.
Mai ales în cazul reclamațiilor, rugămintea celor de la Registrul Auto Român este ca prima dată să se apeleze la șeful de reprezentanță pentru clarificări privind nemulțumirile existente.
Potrivit celor publicate de autoritatea în domeniu desemnată de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, este mult mai bine ca o problemă să se rezolve pe loc, „la cald”, atât timp cât mașina este la sediul RAR și datele sunt proaspete, pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară.
„Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă.
Există situații în care inginerii de pe linie nu va pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi!”,
scrie în comunicatul RAR.
Datele de contact ale fiecărui șef de reprezentanță se află pe site-ul RAR, rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”.
(sursă info și foto : comunicat de presă RAR)