ATRIBUIRE LOCURI DE PARCARE : etapa a II-a pentru tulcenii din 6 zone din municipiu

29 septembrie 2023 | Actualitate
ATRIBUIRE LOCURI DE PARCARE : etapa a II-a pentru tulcenii din 6 zone din municipiu

ATRIBUIRE LOCURI DE PARCARE : etapa a II-a pentru tulcenii din 6 zone din municipiu

Timp de o săptămână, începând cu data de 5 octombrie 2023, ora 16:30 (până joi, 12.10.2023, ora 16.30), tulcenii care nu au primit locuri în parcarea de reședință aferentă acestora ( situate la cel mult 100 m de limita blocului) dar și posesori ai celui de-al doilea autoturism, din zonele Dallas, Mărășești, Portului, Isaccei, ANL Cocor și ANL Dedeman vor putea depune solicitări pentru atribuirea directă sau prin licitație a unui loc de parcare de reședință pe unitate locativă.

Persoanele cu handicap grav/accentuat sau reprezentanții lor legali care dovedesc cu documente faptul că dețin în proprietate/utilizare un autoturism au prioritate în atribuirea locurilor de parcare de reședință și pot depune documentele necesare la Biroul Parcări din cadrul D.I.A.P Tulcea – str. Plugari, nr.2, până miercuri, 04.10.2023, ora 16:30.

Acestea sunt codurile zonelor vizate :
Zona Dallas. Cod zonă: DA, DB, DC, DD, DE, DF
Zona Mărășești. Cod zonă: MA, MB, MC, MD
Zona Portului. Cod zonă: PA, PB, PC, PD
Zona Isaccei. Cod zonă: IA, IB, IG, IH, GA
Zona bl.Cocor. Cod zonă: ANL C
Zona Dedeman. Cod zonă: ANL D

Vor fi luate în considerare DOAR cererile depuse în perioada menționată, perioadă în care se va desfășura și licitația.
Dacă este o singură cerere pentru un loc, atribuirea se face direct.
În cazul în care există mai multe cereri pentru același loc, atribuirea se face prin licitație:
– prețul de pornire a licitației: 150 lei inclusiv TVA; sub acest nivel nicio ofertă nu va putea fi acceptată;
– pasul de licitație va fi de minim 10 lei și maxim 150 lei;
– dacă există o singură solicitare pe un loc de parcare, oferta nu poate fi mărită peste prețul de pornire de 150 lei;
– în momentul mutării pe un alt loc de parcare, licitația se reia de la prețul de pornire de 150 lei;
– în cazul în care, după retragerea unuia sau mai multor participanți în cadrul procedurii de licitație, la expirarea termenului rămâne doar un singur ofertant pe locul respectiv, abonamentul va fi atribuit acestuia cu suma licitată, pentru o perioadă de 5 ani sau pe o perioada de 1 an cu tariful minim, opțiune selectată din aplicație doar în timpul desfășurării licitației.

Pentru a putea obține un loc de parcare în zonele de reședință prin oricare dintre cele două modalități de atribuire, solicitanții trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale:
să nu figureze cu datorii la bugetul local, cu excepția situațiilor în care acestea fac obiectul unor litigii, iar executarea a fost suspendată.
să nu dețină garaj/loc de parcare pe unitatea locativă în perimentrul locului de parcare pe care-l licitează.

Documente necesare:

A) pentru persoane fizice:
B.I./C.I;
Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în proprietatea sa sau în folosinţă;
Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing, contract de comodat, dacă este cazul;
Certificat de încadrare în grupă de handicap grav sau accentuat, dacă este cazul;
Contract de vânzare-cumpărare, contract închiriere sau contract comodat, după caz.
B) pentru persoane juridice:
B.I./C.I reprezentant legal;
Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în proprietatea sa sau în folosinţă;
Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing, contract de comodat;
Copie după certificatul de înregistrare de la Registrul Comerțului;
Contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere sau contract de comodat pentru sediu/punct de lucru.

Persoanele validate și declarate câștigătoare în urma participării la licitația on-line/atribuire directă vor primi un e-mail de confirmare, după care vor trebui să achite contravaloarea licitaței și/sau tariful anual în termen de 5 zile lucrătoare de la data înștiințării.

(surse info, foto : primariatulcea.ro, diaptulcea.ro)

Alte Articole

Acțiune de informare a șoferilor privind PROCEDURA RESTITUIRII PERMISULUI DE CONDUCERE, derulată de polițiștii tulceni

Acțiune de informare a șoferilor privind PROCEDURA RESTITUIRII PERMISULUI DE CONDUCERE, derulată de polițiștii tulceni

18 iulie 2024

  Pentru informarea conducătorilor auto privind modificările legislative legate de procedura restituirii permisului de conducere (Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 97/2024 pentru stabilirea unor măsuri în domeniul siguranţei rutiere,…

CISTESTE MAI MULT
Dosar de urmărire penală în cazul cadavrelor de animale abandonate în Babadag

Dosar de urmărire penală în cazul cadavrelor de animale abandonate în Babadag

18 iulie 2024

  În urma unei sesizări primite la începutul acestei săptămâni (în data de 15.07.2024), cât și a unei sesizări făcute către alte instituții, privind abandonarea de cadavre de animale, pe…

CISTESTE MAI MULT