Aquaserv Tulcea a lansat platforma MyApa
SC AQUASERV SA anunță abonații săi cu privire la implementarea platformei online MyAPA care pune la dispoziția clienților informații și servicii personalizate pentru gestiunea și plata utilităților. Aceasta poate fi accesată prin Internet folosind orice dispozitiv (Windows, Android, IOS).
Platforma MyAPA se integrează cu baza de date a SC Aquaserv sa pentru a prelua și transmite date în timp real. Această oferă urmatoarele beneficii:
•​Transparență în relația cu consumatorul datorită accesului permanent la informații personalizate (indecși, facturi)
•​Creșterea satisfacției consumatorilor prin îmbunătățirea serviciilor de gestiune și plată utilități
•​Creșterea gradului de încasare a facturilor datorită instrumentului de plată rapid și modern (plăti online cu cardul bancar)
•​Transmiterea automată a datelor despre clienți, din sistemele financiar- contabile existente (de tipul ERP)
•​Comunicare facilă cu clientul prin mesaje direct în aplicație (oferte comerciale, noutăți)
•​Acces online folosind dispozitive mobile (tip smart) sau desktop
•​Acces permanent la sistem, 24×7 (e-mail, parolă și cod de client)
•​Vizualizare și acces la informații personale și plăți facturi
•​Economisirea timpului (instrument de plată online rapid și modern)
•​Informare în timp real (emitere factură, probleme de distribuție, lucrări, etc.)
•​Raportare centralizata indecși pentru mai multe puncte de măsurare
Utilizatorii vor putea sa-si faca propriul cont pe platforma accesand din site-ul aquaservtulcea.ro, butonul Myapa si din pagina de “Înregistrare” apasand pe butonul “Cont nou” . În această pagină vizitatorul trebuie să completeze toate câmpurile pentru a putea crea un cont.
Meniurile aplicatiei sunt:
– Meniu index
– Meniu facturi
– Meniu sesizari
– Meniu notificari
– Meniu contul meu
– Meniu contact
Meniul „Index” – poate fi accesată din sectiunea Panoul de Control . Rolul acestei sectiuni este de a permite utilizatorilor vizualizarea istoricului indecsilor pentru o perioadă și o locatie de consum selectată. Tot in aceasta sectiune, consumatorul are posibilitatea să raporteze indexul curent pentru calcularea următoarei facturi.
Meniul „Facturi” – ofera consumatorului posibilitatea să achite facturile rapid și sigur folosind orice dispozitiv. Acest lucru se poate realiza în secțiunea „Lista facturi”.
În această secțiune consumatorul poate viziona lista de facturi anteriore și cele curente. Consumatorul poate achita și descarcă facturile în format PDF pentru fiecare locatie de consum.
Pentru plata facturilor, utilizatorul va selecta facturile pentru care doresta a efectua plata si va apasa butonul Plateste.
Meniul „Sesizari” – facilitează comunicarea dintre client și furnizorul de apă prin înregistrarea sesizatilor de catre client, preluarea acestora de catre furnizorul de apa si rezolvarea sesizărilor.
Meniul „Notificari” – consumatorul poate vizualiza diferite informații publicate de SC Aquaserv SA
Meniul „Contul meu” – consumatorul va avea acces la toate informațiile contractuale putând să modifice o parte din ele precum adresa de email sau telefonul. Restul informatiilor se pot modifica doar prin cerere transmisa catre oficiul Contractare din cadrul SC Aquaserv SA. Abonatul Aquaserv poate activa din aceasta zona functionalitatea de emitere a facturii în format electronic.
Meniul „Contact” – consumatorul va avea acces la programul de lucru, adresa companiei sis a punctelor de lucru, numerele de telefon și Harta punctelor de plată și sedii locale deschise clienților.
Platforma MyAPA, prin functionalitatile existente, respecta cerintele regulamentului UE nr.679/27.04.2016 cu privire la protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
(comunicat Aquaserv Tulcea)

Leave a Reply

Close Menu